Wednesday 30 January 2013

PAIRING COUPLE xD

Annyeong haseyo! ayooo -_- Yeahhh harinih/malamnih sungguh ringan hati aku nak bercerita pasal My Favourite Pairing Couple! Actually bukan la betul2 couple , tapi memang sweet! bhhkaniejfjfi

 Memang banyak yang aku suka! Yeappp -_- tapi ada jugak yg aku TIDAK SUKA ... ada yang macam Syok Sendiri , hahaha -_- okay okay let me introduce my favourite Pairing Couple ,..


1) Sohyun (4MINUTE) and Ilhoon (BTOB)

Seriously aku suka ngn pairing nih! comel gila >_< Arrr drg memang rapatlah! selalu ada Selca sama2 ihihi -_- aku tak tau nak describe apa2 pasal dorang memandangkan aku baru je Ship dorang mase November last year -_-


 COMEL KAN ?! hhahaaha ILHOON SOHYUN!

______________________________________________________

2) Junhyung (B2ST) and HYUNA (4Minute)

  Well Even dorang memang tak COUPLE Pon sebab JUNHYUNG dah Couple ngn Goo Hara (KARA) tapi aku still Ship dorang okay?! thahaahaa yeap aku rasa dorang lagi sesuai kot , Rapper lawan Rapper! memang Best! lagi2 msa drg dalam lagu CHANGE! yeahhhSkinship :3 okay malas nak cakap panjang2 -_-



______________________________________________________

3) TAEMIN (SHINee) and SULLI F(x)

  Yeahh maybe banyak orang yang tahu hubungan rapat kedua mempelai nih #ehh . okay , Both My Ultimate bias . Jadi aku pairingkan je drg ! bahhaa -_- Yeahh aku suka drg msa tngk drg kat Star King! drg duduk sama2 :) rapat gila! Sulli nie memang ramai org sayang kat dia! yeahhh comel kan ^^ bahahaa

  Tapi malangnya pada tahun 2012 , pacik Sooman telah buat drama To The Beautiful You . Pelakon utama dia Sulli & Minho -_- Arrrr sian Taemin & Krystal! Yeahhh MinStal!(Minho & Krystal) I Ship them together! mestilah cantik dengan handsome while comel dengan comel! babhahaa -_- #merepek





______________________________________________________

Okay malam nie sampai sini je aku update , penat dah nak cari gambar kat GOOGLE IMAGE :3 bahahaha 


No comments:

Post a Comment