Thursday 7 November 2013

EXOtic since Mama era

  Dulu orang panggil EXOtic. skrg panggil EXO stan. whatever lah lol. aku jadi Exotic sejak MAMA era. waktu aku aku minat Kim Jong In :3 agaga sebab? muka dia macam Taemin SHINee lol. Taemin my firsttt bias <3 aku minat Taemin waktu 2010. Star King meh :3 waktu tu aku melting tahap asdfghjkl tngk aegyo dia. Kai? harap muka dia ja macam Taemin XD tulah ai minat iyew~ Lepas aku minat dekat Kai. aku minat dengan Luhan pulak! Agagaggagaaaaga Lu Deer :3 muka comels tahap asdfghjkl gaban agagagaga mamamaa. Asal nampak muka Luhan terus erg -,- waktu di KL, ada KLik yang cover dia EXO-M! disebabkan ada muka Luhan sana, terus aku beli lol. tapi malangnya, aku sudah gunting2 gamabr dalam majalah tu :3 aku ada satu habit sejak dulu. asal ada muka bias aku dalam majalah, newspaper etc, konpom aku gunting muka dia :3 then lekat di meja belajar lol -,- tapi skrg aku menyesal suda sebab slalu gunting epop aku #eh kenapa tersasar topik?#
  Haha, Luhan my 2nd bias! then terus tetiba aku tergoda dengan kecomels-an Do Kyung Soo . Ahhhh sudalah mata bulat @_@ kiut lagi. melting jak orang dengar suara dia XD aku terjebak dalam exotic waktu cuti sekolah tahun lalu! Mula2 memang kenal EXO. Lama dah, tapi tetiba aku termasuk dalam lingkungan EXOtic yang tegar lol. Tapi dalam masa yang sama, aku juga Babyz & Melody. Hahah memang susah kalau multi-fandom ni -,- semua pun mau semua pun mau yuckkkks lol 
  Tapi, dulu aku kira immature fans lah! sikit2 brgaduh kalau ada org bash mai bias :3 tapi sejak awal tahun ni, kalau ada orang bash grup yag kau minat, aku buat derrr ja :) siap baca post2 dekat page drg lagituh *Kepala Hotak Kamu* lol. memang best. dorang sengaja mau tengok perangai kebudak-budakkan kpopers tu sebab drg bash kpop :3 jadi aku rileks ja. sebab kadang2 apa yang dorang cakap tu betol juga *LOL
  OK! Sejak aku minat EXO, aku dapat ramai kawan Kpopers! terutamanya di Twitter sobs ;--; thanks sebab berkawan dengan aku! :) walaupun aku kadang2 xlayan budak2 newbie tu :3 buat sakit ati ja layan. Oppa i love you la, oppa why so hot lah lol 

GOOD BYE! ASSALAMUALAIKUM :D

No comments:

Post a Comment