Tuesday 5 November 2013

[REVIEW] Nature Republic Soothing & Moisture Aloe Vera 92% Soothing Gel

Assalamualaikum^_^ Selamat Malam :3

hohoi lama aku x update blog kan :3 malos k malos. ntah apa mau buat :3 malam ni aku mau buat review! pasal one of my favourite product! hehe :) banyak kawan kpopers aku di fb beli ni. so jeles k jeles. jadi aku melabur lah duit untuk benda ni :) lagipun banyak fungsi. and masa tu, aku tengah sunburn -.- agagaga. aku beli ni beberapa bulan yang lalu~ ^_^ dalam dia ada 300ml :)
 

Ni dia lol. benda ni banyak sangat fungsi dia. malas mau cakap. yang penting, benda ni best *lol wutda?* -.-


Kat belakang dia pula ada arahan, isi kandungan etc. i can't read & understand hangul ler bish :3


Di dalam dia tu ada satu benda yang menghalang kandungan dalam tu terkeluar dari bekas. tapi xberguna sangat pon benda tu buahai -.- mengusahkan tanya aku ja.... -.-


Aku punya tinggal sikit suda lol :3 nnti ai beli bru yew~ -,- *menyampah asdfghjkl*


Letak di tangan. ok mcm letak air lol -.- tapi wangi mah~ lol


Ok pada pendapat aku. benda ni memang wangi. tapi kadang2 melekit -.- ugh aku nda suka ler benda melekit ni. aku beli ni di Local Online Shop. harga dia RM23 ja ;) ready stock^_^ memang murah la. btw! next post aku mau cerita pasal brg lain pulak :) pic? 
Etude House AC Clinic Toner,
 Etude House , FoodAHolic & Holika Holika Masks
GOOD BYE! Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment